Bevásárlókosár

A bevásárlókosara üres

Keresés
    Jelentkezzen be Összes márka
    (A-Z)

    Érdekességek az Emporio Armani márkáról, amelyekről esetleg nem is tudott

    Érdekességek az Emporio Armani márkáról, amelyekről esetleg nem is tudott

    Ha egyébként kiigazodik a divatirányzatokban, akkor valószínűleg az Ön számára nem lesz idegen a választék, amelyet az Emporio Armani márka több évtizede kínál ügyfeleinek. Luxusruházat, divat kiegészítők, órák, ékszerek és még sok más egyéb. Mindezt megtalálhatja az említett olasz cég portfóliójában, amely önmagában is tele van számos érdekességgel, amelyekről talán nem is tudott. Néhányukra e cikk segítségével világítottunk rá.

    Emporio Armani márka 1975 óta

    Amikor azt mondjuk, hogy az Emporio Armani gazdag történelemmel rendelkező márka, akkor ez nem csak egy üres klisé. A céget 1975-ben alapította Giorgio Armani olasz divattervező. Maga a márka kijelenti, hogy vásárlóinak "minőségi, kifinomult és időtálló értékeket kínál globális vonzerővel".

    Giorgio Armani kezdetei

    Giorgio Armani pályakezdése is érdekes. Armani az olaszországi Piacenzában született, és az 1960-as években lépett be a divatiparba. Ez a rövid katonai szolgálata után történt.

    Tudta, hogy Giorgio Armani ablaktervezőként kezdte pályafutását?

    1964-ben azonban a szövet- és formatervezési ismereteinek köszönhetően a Hitman férfi ruházati cég tervezőjeként folytatta. A következő évben ezt azonban otthagyta, és saját márkájú férfi ruhát tervezett. És hogy ez ne legyen kevés, egy évvel később női ruházati kollekcióval bővített.

    Érdekesség: Giorgio Armani olasz tervező az 1980-as években úgyszólván átalakította a nők gardróbját. Levetkőztette a virágmintás szoknyájukat, és elegáns nadrág kosztümbe öltöztette őket.

    A pozíció megalapozása a divat piacon

    Az 1990-es évek végére az Emporio Armani márka világszerte több mint 200 üzlettel rendelkezett, és tömegesen adta el keresett divatkollekcióit. Így szilárdan megalapozva magát a divat piacon. Az ambiciózus Giorgio Armani tovább bővítette új termékekkel márkáját, köztük órákkal és ékszerekkel.

    A Giorgio Armani égisze alatt tervezett számos almárkának köszönhetően az Emporio Armani a világ egyik legerősebb divat- és luxusmárkájává vált. Jelenleg jogosan kapja csakis a legmagasabb díjakat és elismeréseket.

    Érdekesség: Kreativitásának és ambícióinak köszönhetően Giorgio Armani felépítette a divatipar egyik legismertebb márkáját, amelynek arcaivá fokozatosan olyan hírességek váltak, mint David és Victoria Beckham, Cristiano Ronaldo, Rafael Nadal, Megan Fox és Rihanna.

    Befejezésül egy tipp : Emporio Armani karóra

    Végül az Emporio Armani termékek kifinomultságának, időtlenségének és eleganciájának bizonyítékaként egy tippel szolgálunk. Ez a férfi Emporio Armani Chrono AR5905 karóra. Miért pont ezt a modellt választottuk?

    Úgy gondoljuk, hogy ez az Emporio Armani karóra úgyszólván megtestesíti az "olasz elegancia" kifejezést. Ezenkívül ez a gyakori frázis ez esetben enyhe sportos érintéssel gazdagodik. Ezt elsősorban a számlapon lévő 3 takaros kronográf ébresztőóra idézi elő.

    Azonban nem hagyhatjuk kis a mi szempontunkból nagyon jól sikerült rose gold tokot sem, amely tökéletes kombinációt hoz létre az óra fennmaradó fekete elemeivel. Első pillantásra a férfiak számára lehet hogy nem szokványos színkombináció, másrészt - nem mindennapi és eredeti.

    Ezenkívül a férfi Emporio Armani AR5905 karóra szilárd rozsdamentes acél szíjjal rendelkezik, ezért nem csak az elegáns, divat érzékkel rendelkező úriembereknek ajánljuk, de minden férfinak mindennapi viseletre.

    Ha azonban az általunk kiválasztott karóra nem azt a divat kiegészítőt, képezi, amelyet keres, mindenképpen azt javasoljuk, hogy vessen egy pillantást az Emporio Armani márka szélesebb kínálatára, amelyből a legigényesebb vásárlók is választani tudnak.

    További cikkek


    Ezek a TOP Tommy Hilfiger női karórák Ezek a TOP Tommy Hilfiger női karórák

    Ezek a TOP Tommy Hilfiger női karórák

    A Tommy Hilfiger a világ egyik vezető dizájn márkája. Munkája jellemzően az amerikaiak életmódját tükrözi, miközben jelentős hangsúlyt fektet az aktuális trendekre. Ennek eredményeként folyamatosan "lépést tart az idővel", és sorozatban hozza…

    Belépés a magazinba