A fogyasztót megilleti az a jog, hogy a vásárlástól elálljon (a termék visszaküldése) a Magyar Köztársaság érvényes jogszabályaival összhangban. Az árut, melyet a www.timestore.hu weboldalain vásárolt, a vevő visszaküldheti az átvételétől számított 30 napon belül. A vevő által kitöltött elállási nyilatkozat kézbesítése után a vevőnek a termék teljes vételára, amely az adásvételi szerződéstől való elállás tárgyává vált, visszajár. A vételárat az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül átutaljuk a vevő számlájára.
A termék visszaküldésének menete (szerződéstől való elállás)
1) A visszaküldendő terméket küldje csomagban (nem utánvéttel) posta útján vagy futárral a következő címre: Packeta (91198700 TimeStore.hu) CANADA 2015 s.r.o., Ezred utca B2/11, 1044 Budapest, Magyarország
Ez egy csomagpont, innen a küldemény a cégünk székhelyébe indul tovább. A csomag megérkezéséről értesítjük és kérését azonnal ügyintézzük.
2) töltse le és nyomtassa ki az elállási nyilatkozatot:
Kérjük a nyilatkozatban az összes kék mezőt töltse ki, tehát:
1. Név és vezetéknév, cím és kapcsolat (a tulajdonos és a számlán feltüntetett megrendelő, neve és vezetékneve egyaránt, abban az esetben ha nem azonos)
2. A megrendelés száma (az átutalás egyedi azonosítója)
3. A termék átvételének dátuma
4. Számla száma (a termékkel együtt kézbesítettük)
5. Válasszon egy opciót, az összes megrendelt terméket, vagy csak egy részét kívánja visszaküldeni (ha csak egy részét, kérjük, a mezőbe írja be a termék kódját a számláról, például. Casio GA-100-1A1ER)
6. Visszafizetendő összeg (a termék, vagy termékek ára, amelyeket vissza kíván küldeni)
7. Számlaszám IBAN formátumban (erre a számlára küldjük a visszaküldött áru vételárát)
8. A küldemény összefoglalása
9. A nyilatkozat benyújtásának dátuma, helye és aláírás
3) Csomagolja be a visszaküldendő terméket és ne feledje csatolni a következőket:
- a vásárlást igazoló eredeti számlát
- a kitöltött elállási formanyomtatványt
- a terméket eredeti és teljes csomagolásban, beleértve a tartozékokat (ha ezek a megrendelés részét képezték)
Hogyan csomagoljuk be megfelelően a webáruházba küldendő árut:
- Használjon minőséges csomagolóanyagot: Az ideális csomagolás egy kemény és kellően erős karton vagy kartondoboz. Különös figyelmet kell fordítani a csomagolóanyag vízhatlanságára és tartósságára. A nedves vagy sérült csomagolóanyag jelentősen befolyásolhatja a küldemény tartalmát védő képességét.
- Használjon megfelelő doboz méretet: A küldemény külső csomagolásának a benne lévő tartalomhoz mértnek kell lennie. A küldemény tartalma rögzítve legyen, ne mozogjon szabadon a szállítócsomagban, de ne is türemkedjen ki belőle.
- A csomagban lévő szabad helyet töltsük ki térkitöltő anyaggal: Töltsük ki a csomagoláson belüli szabad helyet bármilyen puha anyaggal, pl. újságpapírral, szakadt kartonnal vagy buborékfóliával. A szállított tartalmat rögzíteni kell, az áru ne mozogjon szabadon a szállítócsomagban.
- Zárja le megfelelően a szállítócsomagot: Zárja le a küldeményt úgy, hogy semmi se tudjon kiesni. A legjobb módszer a keresztbe ragasztás. Ha szükséges, ragassza le a küldeményt a sérülékeny pontokon is (pl. illesztések, sarkok).
- FIGYELMEZTETÉS: ha levélborítékot választ az áru szállítására, webáruházunk nem vállal felelősséget a küldemény tartalmának elvesztéséért. Kézbesítőink reklamációs feltételei szerint az ilyen jellegű veszteség a feladó nem megfelelő csomagolásaként van értékelve, s az elvesztésért vagy veszteségért teljes mértékben a feladó (vásárló) felelős.
A termék visszaküldése a törvényes határidőn túl nem lehetséges, ha:
a) a termék elhasználódás jeleit mutatja
b) a termék sérült
A szerződéstől való elállásról bővebben az ÁSZF 10. pontja alatt olvashat