Reklamáció

Az esetleges panaszokat mindig a vásárló megelégedésére és összhangban a Magyar Köztársaság alkalmazandó jogszabályaival intézzük. A vevő köteles az árut átvétele után ellenőrizni, hogy felismerje a termék esetleges hibáit. A hibákat a vevő köteles haladéktalanul az eladó tudomására hozni (ideális esetben e-mailben). A szállítás során keletkezett hibákért a felelősséget nem vállaljuk. Ilyen esetben egy reklamációs jegyzőkönyvet szükséges felvenni a szállítóval.

Az termékre a törvényben előírt 24 hónapos jótállás érvényes, ha nincs megálapítva másként. A jótállás a gyártási hibákra vonatkozik.

A jótállás nem vonatkozik a következőkre:

a) a hibákra, melyek szokásos használat közben keletkeztek

b) a hibákra, melyek a termék nem megfelelő használata okozott

Figyelmeztetés: a bőrszíj elhasználódása/kopása, az elem lemerülése, sérült üveg, a termék elhasználódása, az óra beázása a kihúzott koronán keresztül, kiesett/eltörött korona avagy a kiesett/fellazult kövek (a kiesett kövek pótlásának lehetősége a vásárlóinkkal való jó kapcsolat megtartása érdekében abban az esetben, ha a kövek elérhetőek a gyártónál) nem esnek a garanciális szerviz alá.

A reklamáció menete:

1. a reklamált terméket küldje csomagban (nem utánvéttel) posta útján vagy futárral a következő címre: Packeta (91198700 TimeStore.hu) CANADA 2015 s.r.o., Ezred utca B2/11, 1044 Budapest, Magyarország

Ez egy csomagpont, innen a küldemény a cégünk székhelyébe indul tovább. A csomag megérkezéséről értesítjük és kérését azonnal ügyintézzük.

2. töltse le és nyomtassa ki a reklamációs jegyzőkönyvet:

Reklamációs jegyzőkönyv / Javítási jegyzőkönyv

Kérjük, töltse ki az összes kék mezőt. Példa:

1. Neve és vezetékneve
A tulajdonos neve és vezetékneve, de a megrendelő neve és vezetékneve is (a számlán feltüntetett) abban az esetben, ha nem azonos.

2. Az árut a TimeStore.hu – nál vásárolta

3. Adóbizonylat száma az átutalás egyedi azonosítója – a megrendelés száma

4. A reklamált termék. A termék kódja a számláról (pl. Casio GA-100-1A1ER)

5. A hiba leírása, a reklamáció tárgya
Példa: az óra ködösödik, késik, nem működik, leesett az index, nem működő kijelző/analóg, leesett mutató, nem működik a gomb, beázott az óra, az óra XY percet /másodpercet késik naponta/hetente, nem működő kronográf vagy más funkció.

Figyelem: a bőrszíj kopása, az elem lemerülése, a termék elhasználódása, az óra beázása a kihúzott koronán keresztül vagy a kiesett/törött korona nem esik a garanciális szerviz alá.

 

Hogyan csomagoljuk be megfelelően a webáruházba küldendő árut:

  • Használjon minőséges csomagolóanyagot: Az ideális csomagolás egy kemény és kellően erős karton vagy kartondoboz. Különös figyelmet kell fordítani a csomagolóanyag vízhatlanságára és tartósságára. A nedves vagy sérült csomagolóanyag jelentősen befolyásolhatja a küldemény tartalmát védő képességét.
  • Használjon megfelelő doboz méretet: A küldemény külső csomagolásának a benne lévő tartalomhoz mértnek kell lennie. A küldemény tartalma rögzítve legyen, ne mozogjon szabadon a szállítócsomagban, de ne is türemkedjen ki belőle.
  • A csomagban lévő szabad helyet töltsük ki térkitöltő anyaggal: Töltsük ki a csomagoláson belüli szabad helyet bármilyen puha anyaggal, pl. újságpapírral, szakadt kartonnal vagy buborékfóliával. A szállított tartalmat rögzíteni kell, az áru ne mozogjon szabadon a szállítócsomagban.
  • Zárja le megfelelően a szállítócsomagot: Zárja le a küldeményt úgy, hogy semmi se tudjon kiesni. A legjobb módszer a keresztbe ragasztás. Ha szükséges, ragassza le a küldeményt a sérülékeny pontokon is (pl. illesztések, sarkok).
  • FIGYELMEZTETÉS: ha levélborítékot választ az áru szállítására, webáruházunk nem vállal felelősséget a küldemény tartalmának elvesztéséért. Kézbesítőink reklamációs feltételei szerint az ilyen jellegű veszteség a feladó nem megfelelő csomagolásaként van értékelve, s az elvesztésért vagy veszteségért teljes mértékben a feladó (vásárló) felelős.

 

Reklamációját igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül a reklamáció felvételétől.

A Reklamációs feltételekről bővebben az ÁSZF 7. pontja alatt olvashat.

Általános szerződési feltételek

  • Ok megadása nélkül 30 napos visszaküldés

  • Compari.ro - ghid autentic de shopping

    Megbízhatók vagyunk 96%-os elégedettség

  • 100% származási garancia Kizárólag eredeti áru

  • Minden munkanapon szállítunk 9618 modell raktáron