Reklamáció

Fontos:

  • A küldeményeket csak PACKETA szállítón keresztül lehet feladni reklamációs panaszigénnyel. (A feladás számkódja 91198700).
    Kérjük, a PACKETA átvételi ponton ne felejtse elkérni a csomag átvételi elismervényét.
  • www.timestore.hu oldalon vásárolt termékeket a vevő a vásárlástól számított 2 éven belül reklamálhatja.

Az esetleges panaszokat mindig a vevő megelégedésére és összhangban a Magyar Köztársaság alkalmazandó jogszabályaival intézzük. A vevő köteles a terméket az átvétele után ellenőrizni, hogy felismerje a termék esetleges hibáit. A hibákat a vevő köteles haladéktalanul az eladó tudomására hozni (ideális esetben e-mailben). A szállítás során keletkezett hibákért az eladó nem vállal felelősséget. Ilyen esetben a szállítóval szükséges felvenni a reklamációs jegyzőkönyvet.

A termékre a törvényben előírt 24 hónapos jótállás érvényes, ha nincs megállapítva másként. A jótállás a gyártási hibákra vonatkozik.

A jótállás nem vonatkozik a következőkre:

  • a hibákra, melyek szokásos használat közben keletkeztek
  • a hibákra, melyek a termék nem megfelelő használata áltla keletkezetek

Figyelmeztetés: a bőrszíj elhasználódása/kopása, az elem lemerülése, sérült üveg, a termék elhasználódása, az óra beázása a kihúzott koronán keresztül, kiesett/eltörött korona avagy a kiesett/fellazult kövek (a kiesett kövek pótlásának lehetősége a vevőinkkel való jó kapcsolat megtartása érdekében abban az esetben, ha a kövek elérhetőek a gyártónál) nem esnek a garanciális szerviz alá.

Reklamációs eljárás:

1.) Töltse ki és nyomtassa ki a panaszigény jegyzőkönyvét, amely az alábbiakban található.
(javasoljuk, hogy töltse le a dokumentumot, majd töltse ki az általánosan elérhető PDF-formátumban):

 

Reklamációs jegyzőkönyv / Javítási jegyzőkönyv

 

Kérjük, a nyomtatványban töltse ki az összes kék színű és kötelezően kitöltendő mezőt, vagyis a következőket:

  • Keresztnév és vezetéknév (a tulajdonos neve, és a megrendelő személy neve, amely a számlán szerepel, ha nem azonos)
  • A megrendelés száma
  • A számla száma (változó - rendeléshez küldött számlának a száma)
  • Az áru megvásárlásának időpontja
  • Reklamált / javítandó áru (A számlán szereplő termékkód)
  • A hiba leírása, a reklamáció tárgya

Példa: az óra párásodik, késik, nem működik, leesett az index, nem működő kijelző/analóg, leesett mutató, nem működik a gomb, beázott az óra, az óra XY percet /másodpercet késik naponta/hetente, nem működő kronográf vagy más funkció.

 

Figyelem: a bőrszíj kopása, az elem lemerülése, a termék elhasználódása, az óra beázása a kihúzott koronán keresztül vagy a kiesett/törött korona nem esik a garanciális szerviz alá.

2.)  Vigye el a becsomagolt terméket a kiválasztott PACKETA pontra. A csomag átadásakor ne felejtse el bediktálni a megfelelő kódot: 91198700. 
PACKETA munkatársa kinyomtatja a szállítási címkét, majd pedig kézbesítik nekünk a csomagot.
Ne felejtse el a PACKETA átvételi elismervényét elkérni az átvételi ponton.

Ezen link segítségével: https://www.packeta.hu/atvevohelyek megtalálja az Önhöz legközelebbi PACKETA átvevő pontot. A megfelelő átvevő pont keresésekor kérjük, ne felejtse el bejelölni a „Feladóhely” opciót.

Reklamációját igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül a reklamáció felvételétől.

A Reklamációs feltételekről bővebben az ÁSZF 7. pontja alatt olvashat.

Általános szerződési feltételek

 

Hogyan csomagoljuk be megfelelően a webáruházba küldendő árut?

  • Használjon minőséges csomagolóanyagot: Az ideális csomagolás egy kemény és kellően erős karton vagy kartondoboz. Különös figyelmet kell fordítani a csomagolóanyag vízhatlanságára és tartósságára. A nedves vagy sérült csomagolóanyag jelentősen befolyásolhatja a küldemény tartalmát védő képességét.
  • Használjon megfelelő doboz méretet: A küldemény külső csomagolásának a benne lévő tartalomhoz mértnek kell lennie. A küldemény tartalma rögzítve legyen, ne mozogjon szabadon a szállítócsomagban, de ne is türemkedjen ki belőle.
  • A csomagban lévő szabad helyet töltsük ki térkitöltő anyaggal: Töltsük ki a csomagoláson belüli szabad helyet bármilyen puha anyaggal, pl. újságpapírral, szakadt kartonnal vagy buborékfóliával. A szállított tartalmat rögzíteni kell, az áru ne mozogjon szabadon a szállítócsomagban.
  • Zárja le megfelelően a szállítócsomagot: Zárja le a küldeményt úgy, hogy semmi se tudjon kiesni. A legjobb módszer a keresztbe ragasztás. Ha szükséges, ragassza le a küldeményt a sérülékeny pontokon is (pl. illesztések, sarkok).
  • Ok megadása nélkül 30 napos visszaküldés

  • Compari.ro - ghid autentic de shopping

    Megbízhatók vagyunk 96%-os elégedettség

  • 100% származási garancia Kizárólag eredeti áru

  • Minden munkanapon szállítunk 9618 modell raktáron