A csomag nyomon követését a megrendelés feladásáról szóló e-mailben ellenőrizheti, ahol rákattinthat a linkre, amely közvetlenül a fuvarozó oldalára vezet, ahol nyomon követheti szállítmánya mozgását.
Ha a megrendelés feladásának napján ellenőrzi a csomag mozgását, akkor megjelenhet az oldalon csak a csomagjáról kapott adatokat jeleníti meg, ami nem jelenti azt, hogy még nem történt szállítás. Az egyes küldeményeket először a fuvarozónak kell fizikailag átvennie. Miután a fuvarozó feldolgozta a csomagot, automatikusan megjelennek a mozgásával kapcsolatos aktuális információk.
Fuvarozók és kézbesítés a feladás után:
DPD - általában a feladás napját követő 24 órán belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
GLS - általában a feladás napját követő 24 órán belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
Magyar Posta - általában a feladás napját követő 24 órán belül (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
Csomagküldő, gyűjtőhelyek - a feladás napja után1-2 munkanappal (Az aktuális időszakban +3 munkanap késéssel kell számítani)
Ha a küldeménye kézbesítése vagy szállítása meghaladja a fenti szállítási időt, akkor azonnal lépjen velünk kapcsolatba. Ebben az esetben cégünk, mint a küldemény feladója, köteles benyújtani a panasztételi eljárás megindítására vonatkozó kérelmet a fuvarozónál.
Ha a szállítási garancia szolgáltatás a megrendelésének része, akkor a küldemény feladójaként nem várjuk meg a panasz eredményét, és 24 órán belül automatikusan megpróbáljuk bebiztosítani egy új modell / új megrendelés / szállítását ill. a pénz visszatérítését.
Ha a Szállítási garancia szolgáltatás nem része a megrendelésének, megpróbálunk minél hamarabb bebiztosítani egy új modell / új megrendelés / szállítását ill. a pénzvisszatérítését.
Ügyfélszolgálat: +36 199 89 709, hétfőtől péntekig (10:00 - 16:00)
e-mail timestore@timestore.hu