Az esetleges panaszokat mindig a vásárló megelégedésére és összhangban a Magyar Köztársaság alkalmazandó jogszabályaival intézzük. A vevő köteles az árut átvétele után ellenőrizni, hogy felismerje a termék esetleges hibáit. A hibákat a vevő köteles haladéktalanul az eladó tudomására hozni (ideális esetben e-mailben). A szállítás során keletkezett hibákért a felelősséget nem vállaljuk. Ilyen esetben egy reklamációs jegyzőkönyvet szükséges felvenni a szállítóval.
Az termékre a törvényben előírt 24 hónapos jótállás érvényes, ha nincs megálapítva másként. A jótállás a gyártási hibákra vonatkozik.
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
a) a hibákra, melyek szokásos használat közben keletkeztek
b) a hibákra, melyek a termék nem megfelelő használata okozott
A reklamáció menete:
1. a reklamált terméket küldje csomagban, vagy levélküldeményben (nem utánvéttel) posta útján vagy futárral a következő címre: Csomagküldő (91198700 TimeStore.hu) VALPEX s.r.o., Teve utca 60, 1139 Budapest, Magyarország
Ez egy csomagpont, innen a küldemény a cégünk székhelyébe indul tovább. A csomag megérkezéséről értesítjük és kérését azonnal ügyintézzük.
2. töltse le és nyomtassa ki a reklamációs jegyzőkönyvet:
Kérjük, töltse ki az összes kék mezőt. Példa:
1. Neve és vezetékneve
A tulajdonos neve és vezetékneve, de a megrendelő neve és vezetékneve is (a számlán feltüntetett) abban az esetben, ha nem azonos.
2. Az árut a TimeStore.hu – nál vásárolta
3. Adóbizonylat száma az átutalás egyedi azonosítója – a megrendelés száma
4. A reklamált termék. A termék kódja a számláról (pl. Casio GA-100-1A1ER)
5. A hiba leírása, a reklamáció tárgya
Példa: az óra ködösödik, késik, nem működik, leesett az index, nem működő kijelző/analóg, leesett mutató, nem működik a gomb, beázott az óra, az óra XY percet /másodpercet késik naponta/hetente, nem működő kronográf vagy más funkció.
Figyelem: a bőrszíj kopása, az elem lemerülése, a termék elhasználódása, az óra beázása a kihúzott koronán keresztül vagy a kiesett/törött korona nem esik a garanciális szerviz alá.
Reklamációját igyekszünk minél gyorsabban feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül a reklamáció felvételétől.
A Reklamációs feltételekről bővebben az ÁSZF 7. pontja alatt olvashat.